niedziela, 26 maja 2013

Budowa tererarium

Witajcie, ostatnio zbudowałem dla swojego chomiczka tererarium i wpadłem na pomysł by zrobić poradnik jak takowe terra wykonać krok po kroku ze zdjęciami, a więc zaczynamy:
  • Na początku musiałem wybrac się do sklepu budowlanego w którym kupiłem:
  • płyty MDF (meblowe)
  • szybę
  • aluminiowy ceownik jako prowadnica na szybę
  • siatka o oczku 13mm x 13mm
  • listewki
  • kołki, sklejkę i inne pierdółki do budowy wyposażenia
Pierwszym krokiem było zbudowanie pokrywy by gryzoń nie uciekł w nocy


Następnym krokiem było sklecenie skrzyni:

Wyposażenie zrobione z kołków:


Wyposażenie już w środku:

Po zmontowaniu całości, dodaniu podziemnych tuneli i wsypaniu ściółki:

Klatko-tererarium ma wymiary 70x40 koszt budowy to ok: 100zł


1 komentarz:

  1. Ty chyba na serio mówiłeś o przepisaniu 60 postów :)) Fajnie znów odświeżyć pamięć ;p W swoim terra na pojnik mam inny stojaczek, też z kołków :D

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY A&F,M,O

    OdpowiedzUsuń